onsdag 11 maj 2011

Samuel Sandlunds filmblogg (några filmer)


Tjena direktören här

Hej Hanna. Nu så har hag sett filmen the Tourist och jag är inne på din linje. Det var ingen höjdar film, pausade två gånger under filmen för att göra nånting annat men till sist så bestämde jag mig för att se klart den. Kände varken igen Jonny Depp eller Angelina Jolie i sina tidigare roller. Var samma låga tempo filmen igenom hände som ingeting så detta är ingen rulle som jag rekomenderar, 5,9 i betyg på imdb o det speglar filmen ganska bra.


En annan film som jag har sett är Tron Legacy. Är en action sci-fiction rulle o dom brukar inte vara så bra egentligen men jag bestämde mig för att se den. Har du inge bättre för dig en tisdag kväll så kan man se den annars så missar man inte så mycke 7,1 i betyg på imdb.


Sen så är jag ett stort fan av Russel Crowe är en grym skådespelare och han har gjort några av mina favorit filmer så med han i huvudrollen så kan det inte gå fel så jag bestämde mig för att se en av hans senaste filmer The Next Three Days. Drama, thriller rulle men mer mot drama hållet vilket inte passar mig så där jättebra. En ok film men inte så mycke mer faktiskt, lite besviken men med kanske rätt sällskap så fungerar den 7,4 i betyg på imdb men kanske lite lägre ifall man frågar mig.


Tyvärr så var det tre mindre bra filmer som kommer med i inlägget men så är det, ibland så blir det succe o sen så blir det mindre bra. Får ta o leta fram några riktigt bra filmer att se nu


//Direktören

4 kommentarer:

  1. Har ofta mycket att göra Tisdagkvällar, så jag spar nog min filmstund till Lördag! För att då satsa på en högkvalitativ "rulle" .

    Säg mig har Direktören sett social network? Den sägs vara något utöver det vanliga!

    SvaraRadera
  2. har du sett filmen roknes sjöojure? ska tydligen vara nåt utöver det vanliga..rekommenderas starkt!!

    SvaraRadera
  3. jo den har jag sett men inte vet jag ifall den är så speciell film egentligen, helt okey ändå

    SvaraRadera
  4. Okej! Jag tycker då iafa. att social Network var hemskt bra! Vad tycker du om Con Air ?

    SvaraRadera