onsdag 4 maj 2011

En dag på cykel i det fria (FILM)

Ibland kan det vara bra att chocka kroppen LITE EXTRA! Denna dag var en sådan dag. Davvan och Petter Larsson skulle ge sig ut på ett av sin klasiska cykelpass. Dum som jag är gav jag en svag hint på att "man kanske skulle hängt på!" Villket dom tyckte lät som en utmärkt ide eftersom att dom skulle köra A1(lugnt tempo).
För mig och min kroppshydda omvandlades deras A1 tempo snarare till A3 (tempo med väldigt hög puls) lägg därtill att jag dessutom aldrig cyklat på en tävlingscykel gjorde inte det hela lättare!

Måste säga att jag är full av beundran för dessa 2 herrar när dom tryckte på lite extra för "skojs skull" stod jag som fastklistrad i motvind och mjölksyra!


8 kommentarer:

  1. förkärlek till jobb i city4 maj 2011 kl. 18:20

    cred till killen som filmar!!!riktigt mint film!

    SvaraRadera
  2. Riktigt nice!
    måste bara fråga hur bakdelen kändes efter den turen Ola? (förutsatt att du inte gömt en cykelblöja under byxorna)

    SvaraRadera
  3. Tips från coachen ...4 maj 2011 kl. 20:06

    Kanske aktuellt för 4-klövern att beställa ett tourigt stass som moderatorerna för blogg med dess läsare kan använda sig av vid exempelvis cykling eller spinning för de som behagar?

    http://www.trimtex.no/no-13

    http://www.designcreator.eu/se

    SvaraRadera
  4. Vilken bowlingkäglefysik Ola bjuder upp på! Hoppas att det är vinden som spökar och inte dieten!

    SvaraRadera
  5. Tobbe: Jag klarade smärtan i arslet helt ok faktiskt! Däremot så var syran i låren av sällan skådat slag!
    När hänger du med ut då, hur är formen?

    SvaraRadera
  6. Tja Ola! Foormen börjar arta sig, har hållt 5 spinnpass idag. Så jag har också fått mitt spinnpass. Vill även påpeka att det inte var jag som skrev föregående inlägg, var någon annan Tobbe. Får väl skriva Tobbe Forss hedan efter på mmina inlägg kanske :P
    Men givetvis har jag ett cykelpass i krollen då jag kommer upp. Hör av mig till dig i helgen btw, hörs tja

    SvaraRadera