söndag 15 maj 2011

Helgens 1:km Intervaller på LF Arena

Denna helg så dammade vi återigen av några 1km Intervaller uppe på LF Arena. Startfältet var litemera spetsat denna gång med 2st nya tillskott i Mattias "X:et" Jonsson och Tomas "bra hams" Hedlund.

3st intervaller blev det.

Tider:

1 km intervall 1. 3.40-3.50 tempo i ganska så tät klunga.

1 km intervall 2. FULLT ÖS!
Tomas Åström: 3.09
Mattias Jonsson: 3.12
Tomas Hedlund: 3.13
Ola Enberg: 3.15

1 km intervall 3. 3.30-3.40 låg tiderna mellan i eget tempo för alla.

Hoppas på ett ännu större startfält nästa helg!

2 kommentarer:

  1. Blir hemvisit för min del nästa helg och då jag ej har möjlighet att ta med mig cykeln slår jag gärna följe och kör några tusingar.

    SvaraRadera
  2. LÅter bra Petter! Bättre att plåga sig i 10-12 min på bana. Än 2-3 timmar på cykel =)

    SvaraRadera