måndag 19 september 2011

Snart Comeback

Sitter i skrivandets stund hemma i soffan och degar, har dragit på mig nån slags influensa med feber, huvudvärk, illamående och hosta. Tråkigt men sant, Men för att se det lite positivt så ger detta mig helt nya möjligheter att skriva här på bloggen igen!

Husbyggnationerna börjar vara klara således börjar det bli dax för en comeback i gymmet och med träningen allmänt. Har kört ett gympass på dom 3 senaste månaderna och något sådant långt träningsuppehåll har jag nog aldrig tidigare haft sedan man började spela fotboll vid 5 års-åldern.

Mer om tankar kring upplägg, eventuellt vikttapp, skador  och allt de andra runt den framtida träningen kommer jag skriva i senare inlägg.

Ett stort kroppsbyggningsfan som man är så har jag idag suttit och betat av repriserna från den gångna helgens Mr Olympia. "Gay" sitter säkert många och kallar mig nu men man måste bara faschineras av vilken sjuk massa och grym form dessa killar har. Självklart är det doping inblandat men det vet alla som är insatta att så är fallet, och således inget att bry sig om. Med det säger jag inte att jag tycker att det är ok att dopa sig utan jag tar helt avstånd från det.
Hur som helst fick vi en ny Mr O det år, ingen mindre än Phil Heath!

3 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaka Xet! Saknat dina inlägg. Känns som att du är den enda som har nåttsånär vettiga inlägg på denna blogg.

    Keep pumping ditt freak!

    SvaraRadera
  2. Riktigt kul att se du lever iaf var nästan rädd du byggt in dig skälv i en vägg eller nått med all renovering/ombygnation :D

    Då lär man se dig igen då på gymet snart.

    Tyckte det var helt rätt med Phil Heath även om jag föredrar Jay C men tyckte hans form var dålig i år inte sett alla replays bara finalen får ta och se det innan med

    Synd bara att inte branch warren var med tror han hade kunnat hamna på top 3

    SvaraRadera
  3. Kul att höra det från dig steken!

    Kim: jag är vid liv helt klart även om man kanske inte kan tro det;) Snart ser du mig på steppan igen!

    Var inget snack om saken i år på olympia, phil slog jay i varenda pose enligt mig. Det var lights out helt enkelt. Sen har jag aldrig varit nått stort fan jays fysik, lite för mycket kylskåp över det hela;)

    Håller med dig kim, Branch hade säkert kunnat slagit sig in nånstans mellan 3-5 beroende på vilken form han kommit in i.

    SvaraRadera