fredag 9 september 2011

En bortdragen tand och påväg till Umeå för kettlebellsutbildning

Imorse så har jag varit och dragit ur en tand. Roten var av så jag ska få en krona där istället. Så för tillfället så har jag enbart en skruv som sitter upp i tandsköttet. Coolt va?



Hursomhellst så är jag påväg till Umeå för att vara med på Kettlebells utbildningen som anordnas av Spartan training. En 3-dagars utbildning där vi tillslut blir licensierad kettlebellsinstruktör. Jag kommer att filma en hel del under denna utbildning, samt skriva några reportage om vad vi har gjort. Så , det är bara att hålle er uppdaterade här på bloggen under helgen.

Ikväll så börjar utbildning 18:00. Vi har en inspirationsdag med Aquabag och diverse säckträning. Så det kommer nog upp en kort film redan ikväll ska ni se!

Ha det bra!

3 kommentarer:

  1. Är det Tomme Å som är 4-klovern? eller finns det fler skribenter?

    SvaraRadera
  2. Senaste vackan har det vart så =) Men nu tar jag upp kampen mot Tomme =)

    SvaraRadera