onsdag 6 juli 2011

Tomas Åström vägen mot Tammerpokalen (3 days out)

Jag märkte att vi missat litegrand med hur många dagar det är kvar till tävling. Givetvis så är det enbart 3 dagar kvar!

För tillfället så slipas det en hel del på poseringen. Det är inte så lätt som man tror att kunna posera på rätt sätt så att man blir så stor som möjligt. Menmen, det sitter mer och mer måste jag säga. Jag och X:et kommer ha en träff ikväll för att slipa på de sista detaljerna runt det fria programmet.

Men det finns också andra saker man måste göra för att få konturerna att synas bättre vid tävling. Detta är bland annat att sola och RAKA kroppen. Sola har jag definitivt ingenting emot. Det är bara skönt att få koppla av i solen och få lite färg. Däremot har jag varit litegrand emot det här med att raka kroppen. Menmen, nu är det gjort. ALLT är nertaget. Så snart är jag så gott som redo för att stå på scenen.




Ha en trevlig Onsdag!

5 kommentarer:

  1. Du är så het Tomas, SÅåå HET! Lycka till hihiii

    SvaraRadera
  2. Bra buggar Tomme! Lycka till på lördag!

    SvaraRadera
  3. Det där var fan inga hockeyben.. men lycka till Tomas, det går nog kanon det här!

    SvaraRadera
  4. Absolut inga hockeyben, så mycket bättre än så!

    SvaraRadera
  5. Coolt att du ska tävla, stort lycka till!!

    Mvh

    SvaraRadera