tisdag 5 juli 2011

Extreme(S) Home MakeOver (del 3)

X:et har tyvärr ej nog breda dörröppningar så att
tävlingsbyggare får plats att byta rum.

Nya ytterdörrar har X:et fått hem till Solandergatan!
Ryktas ha fått ett EXTREMT bra pris på dessa!

Köket börjar att ta form. Lite mera gips och mindre reglar.

Gipsskivorna sitter redan i taket. Vi har att göra
med en EXTREMT effektiv husägare.

Den önskade walk in closet:en börjar också att ta form.

Riktigt solid 4-klöver som Matte fått ihop till
dagens arbete. RESPEKT!

5 kommentarer:

  1. fy fan ni har det att göra med huset.

    bara en lyx massage bubbelpol liknade som saknas och en riktigt schyst hemmabio anlägning när allt är klart

    SvaraRadera
  2. När får man se övriga klövermedlemmar iförda arbetskläder då? Känns som X:et får lite dåligt med hjälp från sina "kompisar" för tillfället...

    SvaraRadera
  3. Sjukt lågt på hjälpande just nu! Jag måste dessvärre Proiriterar att hjälpa andra just nu.
    MEN jag har lovat mig själv att erbjuda mina tjänster senare i sommar!

    SvaraRadera
  4. Låter bra Ola!! Även jag ska försöka hjälpa X:et lite längre fram i sommar. Har hört att han har något projekt med armeringsjärn på gång och det kan jag ju bara inte missa..

    SvaraRadera
  5. Låter bra Ernst! SKa bli hemskt intressant att få träffa dig! Du är en stor idol för Magdalena & Mattias enligt vad ryktet säger!

    SvaraRadera