fredag 8 juli 2011

Tomas Åström vägen mot Tammerpokalen (1 day out)

Idag så är det dagen innan tävling. Förberedelserna har gått riktigt bra än så länge. så det är bara hoppas på att det fortsätter att gå i samma riktning.

Som Ola skrev tidigare i veckan så gäller det att inte bli nervös och stressa upp sig. Detta gör att kroppen kan börja tillverka kortisol och man kan se allmänt pluffsig ut. Eftersom jag fick veta för 1 månad sen att jag skulle vara med i denna tävlingen, genom att övriga i klövern gav mig detta i present. Så har jag inte hunnit förbereda mig i samma utsträckning som mina motståndare. Därför går jag in med inställning att detta ska bli en ROLIG grej. Givetvis så gör jag ändå allt när jag väl är på plats. Men jag blir absolut inte besviken oavsett vilken placering jag hamnar på. När man väl har gjort detta så blir man en erfarenhet rikare.

Hursomhelst så sticker vi iväg idag runt 12.00 mot Sundsvall. Jag har packat ner mina 4 matlådor som är kvar av torsk & ris ( en åt jag till frukost nyss). Jag har cirka 5dl vatten kvar att dricka för idag. Jag ska försöka dricka 1 dl efter varje måltid för att skölja ner det jag har ätit. Återkommer med ett inlägg senare ikväll så får ni en uppdatering på hur formen känns.



Ha en riktigt fin dag och en riktigt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar