söndag 21 augusti 2011

Mina Topp 3 träningskläder just nu

Träningskläder kan göra ganska mycket ibland. Har vi ett par snygga kläder på oss så kan vi känna oss mer bekväm att fara iväg och träna. Men framförallt så är ett par träningskläder med rätt funktion också något som gör att vi kommer kunna prestera lite bättre. Vilken cyklist cyklar i pösiga kläder och vilken kroppsbyggare tränar i kläder som stramar åt så man inte kan utföra övningarna korrekt? Så, kläder har betydelse.

Topp 3:

1: Nike Reversible shorts

Lätt de skönaste shortsen att ha på sig till styrkepasset, bodypump-passet, Boxningspasset eller bara allmänt känna dig sportigt klädd. Bästa köpet någonsin! Ett plus till att du kan vända dem ut och in.

2. Nike running shirt

Denna tröja är optimal till löpning. Den känns lätt, andas och framförallt riktig snygg.

3. Nike Free 2+

Nike dojjorna använder jag till Löpning, styrkepasset eller när jag går på stan. Funkar till allting. Känslan när man har på dessa skor är helt fantastisk.

Detta är alltså det jag värdesätter i min träningsgarderob. Vad värdesätter ni?


2 kommentarer: