måndag 8 augusti 2011

Kriterier för att bli veckans läsare !


Eftersom att ett X antal personer frågat vad som krävs eller önskat om att få bli veckans läsare så kommer jag nedan att punkta upp några kriterier som jag försöker att hålla mig till när det gäller att välja.

Finns alltid 2 sidor av myntet, vilket jag ska försöka beskriva i punkterna nedan.

Nr.1 Man ska GILLA oss på facebook 4klövern. Detta gör man genom att skriva 4klövern i sökfältet på facebook, samt trycka på GILLA knappen på vår sida. Det räcker inte med att gilla en länk eller dylikt som vissa verkar tro, utan det är vår sida som ska gillas.

Nr.2 Finns många som inte vågar gilla på vår sida pga. att dom ej vill & är rädda för att bli veckans läsare.
Jag kommer aldrig att skriva om någon som inte vet om det. Jag skickar alltid en förfrågan ifall det är okej om jag skriver om den berörda personen.

Nr.3 Jag har som målsättning att skriva om killar & tjejer varannan vecka.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt ifall vissa känner sig bortglömda & ej har fått bli veckans läsare än , men jag lovar att er tur kommer.

Jag kan också säga att vi på 4Klövern inte har någon som hels aning om hur frekvent vissa av er läser bloggen. (Vi har ej tillgång till sådan statistik). Därför vore det kul om ni vågade/ides kommentera lite oftare så att man får ett "hum" om vilka som är dom mest trogna & hängivna läsarna!

6 kommentarer:

  1. Tro mig, jag försöker kommentera då jag kan ;P

    SvaraRadera
  2. Bloggen och facebooksidan är (eller borde i alla fall vara) två skiljda saker, så jag tycker inte att ni bör blanda ihop dessa för mycket. De kommer ni bara förlora på längden. Det är ju inte om man gillat er på fejjan utan kommentarer på det ni skriver (på bloggen) som borde belönas. Ni får dock ha exakt vilja kriterier ni vill för olika "utmärkelser", men kalla då dessa för vad de är! För som det är nu har "veckans läsare" uppenbarligen inte ett skvatt att göra med vem som verkligen läst bloggen under veckan.

    SvaraRadera
  3. Håller med Trollet fullt ut.

    SvaraRadera
  4. Huvudet på spiken Trollet! Tack vare att det finns bittra personer som du som dessutom ej vågar skriva ditt riktiga namn, så gör detta det hemskt svårt för mig att veta vilka personer som verkligen läser bloggen.

    Ifall du läste hela mitt inlägg så nämner jag att kommentarer från läsarna (gärna med riktigt namn) skulle underlätta mycket för oss som driver bloggen.

    Kim B: Du är ett praktexempel på att använda din riktiga identitet. Detta uppskattas verkligen av oss.

    SvaraRadera
  5. Om man kommenterar tillräckligt ofta, finns det en chans att bli veckans läsare igen då!? ; ) Känner att jag har lite nytt att komma med i fråga om information gällande den presentation som körs av veckans läsare! : ) I övrigt, gillar bloggen, den växer, uppdatera mera!

    SvaraRadera
  6. Kim-Håkan: Haha... Tror nog att det händer grejer för alla veckans läsare! Men den dagen du böjer 300 RAW så lovar jag att du får vara med igen =)Försöker att uppdatera så mycket som möjligt, tar dock otroligt mycket tid ifall man vill hålla lite kvalite på filmer och skrifter.

    SvaraRadera