torsdag 4 augusti 2011

Glest bloggande, försök nr 1 att återuppta.



Oerhört länge sedan jag skrev, sedan dess har jag andats många tusen liter luft. Flera big outputs. Detta på träningställen som är långt ifrån tryggheten i gymmet. Jag vill & jag måste, hjärtat ska kunna pumpa 6-7 l/minuten om man ska ha något med den yttersta toppen att göra inom sporten längdskidor. No one will do it for you liksom.

Har under dessa veckor tävlat i både cykel och minithriathlon. Det var inte sista gången, jag slutar nog som en året-runt-tävlande-människa. I need it.
Rapporter/bilder/filmer från dessa tävlingar kommer.

För övrigt så är mjölksyra naturligare än att hänga på Kittelfjäll. Ur egen synpunkt.

Godmorgon.

3 kommentarer:

  1. Har hört rytken om att du ska sadla om till Cyklist som primär sport, jag gillart! ^^

    SvaraRadera
  2. Flis : Right here right now

    SvaraRadera