söndag 7 augusti 2011

4klövern Coopertest Onsdag 10/8 20.00 på LF


(Film från sommarens första Coopertest)

Så var det då dags igen för det så klassiska coopertestet där vi springer 3 km slätt. Precis som senast så kör vi på LF (bana)
Fika & dryck kommer också att serveras som på föregående tillställning. Vore därför bra om jag fick ett "hum" om hur många som är intresserade av att delta/se på. (maila mig på booken / sms:a mig)

Med tanke på alla som under sommaren lovat att "dyka upp" ska det bli mycket intressant att se hur många som verkligen kommer!

Tänk på att: Ni tävlar mot er själva & att detta är ett perfekt tillfälle att spränga gränser. Ifall man inte vill tävla alls kan man bara jogga runt för att sedan avnjuta fikat.

2 kommentarer:

  1. Jag har gjort mitt cooper så jag kommer inte att dyka upp! Mvh Nessi

    SvaraRadera
  2. Tänkte bara tacka för den goda kycklingpajen ni hade uppe för ett tag sedan!!

    Supergod!
    Det enda jag ändrade lite på var att jag la till 2-3 vitlöksklyftor samt 1½ tsk Sambal Oelek.. ;)

    Mvh

    SvaraRadera