torsdag 14 april 2011

Träningsresa till Turkiet

Idag sticker jag alltså iväg till Turkiet för att vara instruktör till 80 anmälda resenärer. Vi är 3st instruktörer från Step In som ska dit. och vi blir borta i 10 dagar.

Ska bli grymt spännande att få testa på något nytt. Att få anordna träningsresor själv har länge varit en dröm för mig, så detta är verkligen ett steg på vägen mot min dröm att få anordna en resa själv med det upplägg man vill förmedla.

Hursomhelst så kommer jag ha med mig datorn och försöka uppdatera med lite smått och gott från resan, om jag hinner ska jag försöka bränna av något CrossFit pass och få ner på film också. Jag brukar vara en tidsoptimist så förvänta er inte att se 10 filmer från denna resa.

Jag mellanlandar idag i Umeå för att köra ett träningspass på IKSU innan jag flyger iväg till Side. Så efter idag så är 4klövern splittrade i Ca:a 2 veckor. David är i Stockholm, Ola är i Umeå, Matte far iväg till Gran Canaria med sin kära flickvän Magda. Dock har vi mycket att se framemot när dessa 2 veckor är över. För då kommer MAGNUS till stan!!!

2 kommentarer:

  1. 3 limpor Malboro i veckan14 april 2011 kl. 09:41

    ÅÅåå vem fan är Magnus då? Är det någon typ av frälsare eller?

    SvaraRadera
  2. Strömbackatjejer14 april 2011 kl. 20:25

    Vi är inne och läser här ibland och har också varit inne på Magnus hemsida. Snygg kille! Roligt att han kommer till Piteå.

    Skriv nått på bloggen om ni ska ut nått när Magnus är uppe. Vi tycker han är grymt het!

    /Strömbackabrudar

    SvaraRadera