måndag 4 april 2011

Tomas Åström Diet 2011(Del5) "Ätardag"

Igår hade jag min så kallade "ätardag". Här ligger fokus på att få i sig ett litet överskott och få igång metabolismen igen genom att ha gått ganska lågt de senaste veckorna. Då min kära sambo fyller år på tisdag så firade vi henne igår. Och det fanns fullt av onyttigheter att inta. Så här såg min Ätardag ut!

08.00 (Frukost)

4st frallor med ost och gurka, 1 glas juice, 1 kaffe, 25g protein
Vid frukosten hans även med att utföra lite redigering av senaste filmen.


12.00 (Lunch)

2 stora bitar smörgåstårta, 2st toasts, 1 kladdkaka, 1 chokladkaka, ett antal koppar kaffe.


16.00 (Mellanmål)

Entrecote, Hårdbröd

18.00 (Middag)

2 stora skivor smårgåstårta, några toasts och en chokladkaka, ett antal koppar kaffe

21.30 (Kvällsmål)

Yoghurt, musli, nötter, äpple, kanel + en proteinbar

Så såg mitt intag ut under min ätardag. Kanske inte optimalt att bara äta sötsaker och smörgåstårta, menmen. så är det ibland!

Ha en trevlig dag!

1 kommentar:

  1. Gösta på Balkongen4 april 2011 kl. 22:21

    Ta mig fan den sämsta ätardag jag nånsin skådat! Varför dessa proteindrinkar, proteinbars och entrecote som du vanligtvis äter under diet? Trodde ätardagar var till för att chocka kroppen inte att man ska ligga på överskott och bygga sprängbuk!

    SvaraRadera