lördag 9 april 2011

Hemma från Malmö

Hemma i Pite igen efter 3 hårda kursdagar i Malmö. Det bjöds på god frukostbuffé, hyffsad lunchbuffé, sämre middagar (iaf ur dietsynpunkt), blåsigt väder och mycket trevligt och konstigt folk som inte fattade mycke dietsnack.

Jag och ranis dunkade av 1 pass i gymmet på onsdagkväll och 1 på torsdagen. Detta på S.A.T.S i centrala Malmö, inget höjdargym med dålig och gammal utrustning. + till trevliga receptionisten som bjöd oss på gratis inträde dag två.
Blev även ett cardiopass idag på morgonen för att hålla formen i fortsatt trim;)

Dieten har funkat bra under resan, blivit lite proteindrinkar mellan varven. En inhandling till köket i hotellrummet mitt blev det på den enda livsmedelsbutiken jag hittade i hela Mälmö centrum "Ibbes livs". Har ingen aning hur formen hållt sig men det får vi se imorgon när det bjuds på calippermätning!

Här har ni lite bilder från resan:
Hotellrummet!
Inhandling från Ibbes!

Ranis slappar!
Frukost

Verktyg och VVS-mässan
Rane fyller i fika buffen under en av rasterna på kursen:)

2 kommentarer:

  1. du såg fysad ut när vi möttes utanför challenge, blev nästan rädd först när jag såg den stora killen i skinnpajj, men sen såg jag ju att det var gamle shaggy!

    SvaraRadera