torsdag 21 april 2011

Ola Enberg CrossFit "Linda"

Eftersom att Tomme Å provat på CrossFit utmaningen Linda med stor framgång så var ju även jag tvungen att pröva! Höll jämna steg med Tomme under de första 4 rundorna, sen var det SLUT STRÖM och jag bara vinglade omkring och var nära att svimma!

Körde på vikterna:
Mark: 130kg
Bänk: 88kg
Cleans: 65kg (Frivändningar med frontböj)

Kan väll summera det hela med följande ord:
Jag underskattade utmaningen, samtidigt som jag överskattade mig själv! bara att erkänna!

Kolla på filmen och bedöm själva!

5 kommentarer:

  1. Vätsketömmning och hög puls kombinerat! ?

    SvaraRadera
  2. Tycker det är lätt att underskatta många crossfitwods..

    Dom låter ofta bra mycket lättare än dom visar sig vara!! :)


    Bra jobbat hur som helst!

    mvh

    SvaraRadera
  3. J.J: JO det var en typ av tömmning!
    Kellogs: Jag väggade inget att hymla om!
    Henke: Tack tack joo jag vet alla dessa utmaningar är ruskigt krävande! Fan inte lätt att hantera så tunga vikter med så Hög puls...

    SvaraRadera
  4. killen med ny ffriss inte ny kostym23 april 2011 kl. 20:28

    åååååååååå FÄÄÄST

    SvaraRadera