tisdag 19 april 2011

Träningsresa till Turkiet (del 3)

I Måndags dök våra deltagare upp, och JA, vi har haft hektiska dagar här innan de skulle anlända. Som ni fick ta del av i tidigare inlägg så har inte allting gått som det ska. Vi har fått lära oss att ta allt som det kommer och att det oftast löser sig. Men det blir ju alltid en stress faktor.

Igår & idag har vi hursomhelst kört våra första pass. Igår delade vi upp oss i 3 grupper där jag tog gruppen som skulle ut och löpa. Och det är lättare sagt än gjort. I min grupp hade jag 6 deltagare där alla var på helt olika nivåer. Så jag har alltså sprungit intervaller mellan mina deltagare för att de skulle hitta rätt. Men allting slutade riktigt bra tillslut. De var nöjda och glada.


Idag har vi haft Body Balance, Body Vive & Cirkelträning. Där vi hade Ca: 30 deltagare på varje pass. Riktigt bra uppslutning. Så fullt ös har det varit och mellan passen har vi försökt slappna av i en solstol, men vädret har tyvärr inte varit det bästa. Än så länge har vi haft 2 fina dagar här med Ca: 23 grader och sol. Annars har det varit kallt och växlande väder.


Dieten då??? Som sagt, dieten är pausad för tillfället. Men lite gott har man unnat sig i alla fall. En gobit till varje middag och 1 öl till middagarna är vad som har slunkit ner än så länge. Så allt för mycket har man nog inte förstört, eller?

Nu har ni fått en update av hur läget är här. Ska försöka få ner någon film på något pass jag kör här nere framöver. Än så länge får ni nöja er med detta!

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att du inte klarar av att hålla dieten "på resande fot" 1 öl till maten är det väll bara utbrända 3 barns pappor som unnar sig!

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att du inte klarar av att skriva en kommentar på svenska.

    SvaraRadera