tisdag 26 april 2011

Träningsresa till Turkiet, FILM ( Del 6, "sista delen")



Då har jag kommit hem från min 10 dagar långa resa i Turkiet, Side. Och som ni har läst tidigare så har resan bestått av en hel del träning. Totalt blev det 22 träningspass på 8 dagar. Vilket i sin tur resulterade i en hel del krämpor nu när jag kom hem. Magen var helt utslagen på Söndag kväll och jag har haft konstant huvudvärk i 1,5 dag. Jag tror att min vätskebalans är ganska rubbat av dels flyget men också av miljöombytet. Sen kan magen och huvudvärken bero på att stressen äntligen har lagt sig över  denna vecka och man har fått landa.

Jag ska försöka mig på att summera dessa dagar kort:
Träningsmässigt så blev det inte riktigt så som jag tänkt mig. Tanken var mindre pass så jag skulle återhämta mig till kommande diet som hägrar igen. För min del har dock resan varit väldigt utvecklande och jag har lärt mig oerhört mycket som jag kommer att ha med mig i framtiden. Jag har även insett att en hel del pass som jag aldrig någonsin skulle falla i min smak (Body Balance, Body Vive & Body Step) skulle vara så roliga och jobbiga. Variation av träningen är det som göra att motivationen vara längst, men också att kroppen håller i det långa loppet. Så våga testa på några av dessa träningsformerna om ni har möjlighet.



Vill ni se hur vi har haft det på resan, så kika gärna på filmen som jag har klippt ihop. 6 minuter lång träningsinspiration från Turkiet!

2 kommentarer:

  1. Riktigt bra film Tomme! Ruskigt kul att se så många olika individer njuta av träning!

    SvaraRadera
  2. Kändes som en vardag för dig Tomme, komma löpandes med en skock vackra damer efter dig inga konstigheter där inte ;D

    SvaraRadera