tisdag 19 april 2011

En dag i mitt liv...

          --------TRÄNA-------ÄTA--------SOVA--------

04.30 Klockan ringer och jag lyckas på något mirakulöst sätt bryta mig upp!

04.45 Morgonpromenad 40 min till jobbet...

05.30 Kliver på ännu ett härligt förmiddagsskift på Smurfit Kappa!

13.30 Full dag! Yessss...Hem och ladda inför träning!

15.00 Step in. Bröst Biceps står på schemat!

16.00 Färdig pumpat med vikter. Lite aminosyror och upp på cykeln och bränna av lite intervaller...

17.30 Mat

19.00 Diverse åtganden som handling, träningsupplägg, kostupplägg etc...

21.00 Lite chill med Davvan över en kopp "2tryck"

23.00 Börjar ögonlocken att kännas tunga!

23.30 SOVA!

5 kommentarer:

  1. För lite sömn ola!

    SvaraRadera
  2. Du måste gå med myrsteg om det tar 40min till Kappa!

    SvaraRadera
  3. Stureplans David19 april 2011 kl. 22:27

    Vart är all fest och alla sköna fikastunder nere på torget?

    SvaraRadera
  4. 40 min till jobbet, du tar omvägen runt Frasses då också? ;)

    SvaraRadera
  5. R.B. Jag vet sömnen prioriteras tyvärr bort allt för ofta!
    H.E: Jag är en myra det vet du!
    Stureplans David: Mupp!
    Vigert: Absolut går jag förbi Frasses, eftersoma att 40 min rask promenad bränner ca 250 Kcal vid en vikt av 90 kg. Så unnar jag mig givetvis en pommes meny för att ligga +-o =)

    SvaraRadera