lördag 18 juni 2011

Vägen mot Tammerpokalen (3 weeks out)

Idag hade vi en liten genomgång och update av posering, form, låtval, samt allmänt alla möjliga detaljer som ska slipas på inför Tomas Tammerpokal äventyr. Johan och Fredde slöt upp för att hjälpa oss att fixa och trixa litegrann. Johan som också kommer att tävla på Tammer (i en tyngre & längre klass) satte klockrent alla poserna, så Tomme hade allt på dukat bord idag också! Matte "X:et" Jonsson samt Fredde "kinderägget" Jansson hjälpte Tomme och Johan med att peta i vissa detaljer!

Tomas Åström 3 weeks out



Tomas & Johan sida vid sida

Planering över en kopp kaffe, fokus kroppsbehåring som
David "Davvan" Hedlund är ansvarig för.

Jag gjorde en formcheck med kalipern på Tomme. Bästa resultatet
någonsin visade det sig! Dryga 8% med en kroppsvikt på 68 kg

Improviserad posering med improviserad plats och ljussättning!

"X:et" Jonsson ger Tomme lite tips på delar i poseringen. Matte
är nog den person som brinner mest för detta.


7 kommentarer:

  1. Tomme posera bra. Behövdes inte mycke korrigering. Lycka till nu åsså syns vi om inte tidigare så i sundsvall 9'e juli

    SvaraRadera
  2. Täck inte röven med handen bara :)

    SvaraRadera
  3. jahapp, typiskt att ni ska pyssla med detta när jag jobbar! Imorgonkväll är jag ledig så då går det bra att komma och öva mer på poseringen!

    SvaraRadera
  4. ser bra ut tomas, kör du -75kg? mvh Johan Östberg

    jag ställer själv upp i Classic Bodybuilding +175 cm (”Lätt mellanvikt”) -75kg

    lycka till så ses vi där!

    SvaraRadera
  5. Har redan dig som favorit Tomas! Din midja är ju från en annan planet! Keep up the diet and be strikt! // Joel

    SvaraRadera
  6. Johan: Tack för hjälpen igår. lycka till du med!
    Emelie: Bra tips, det ska jag tänka på ;)
    Hannah: jag tror det kommer fler tillfällen ;)
    Johanöstberg: Tack du! Jo, det är -75kg i -175cm som jag kör. Lycka till du med!
    Joel: Kul att du tror på mig ;)

    SvaraRadera
  7. Vem tror inte på dig Tomas? Förutom du själv såklart!

    SvaraRadera