onsdag 8 juni 2011

4Klövern CooperTest (FILM)

Det mesta har ju redan nämnts ang. vårat coopertest. I mitt förra inlägg (http://4-klovern.blogspot.com/2011/06/bilder-resultat-fran-4klovern.html) Av att döma på antalet sidvisningar som det inlägget fick så är det ju uppenbart att intresset bland er läsare finns för denna form av träning!

Hoppas vi ses nästa gång på LF !



Vill även passa på att göra en rättning på mitt förra inlägg! Jag drog ej 2/3 av loppet, Matte "X:et" Jonsson drog minst lika mycket! Jag skyller på min "Keto hjärna"

6 kommentarer:

  1. Urläcker springstil man har.. likt en 90åring med stelopererade knän. :)

    SvaraRadera
  2. Vad körde ni för CooperTest?
    Ska man inte springa så långt som möjligt på 12min när man kör ett CooperTest?
    /HB

    SvaraRadera
  3. fan vad dom grå har krympt i tvätten, kul och se!!!!=)

    SvaraRadera
  4. Finns många sätt att utföra ett Coopertest på!
    Den variant vi körde är den klassiska 3km på tid som många ishockey & fotbollslag använder sig av.

    SvaraRadera
  5. hade man varti minst 10 KG lättare och bättre kondis hade man nog hakat på kul med utmaningar.

    men hade annars kört som gurra foppa skor och käka bulla :D

    Ola kommer kommer slå nån pling igen nån dag så får göra en mätning.

    måste säga det var imponerade gjort och framför allt tiderna blir högg snit hastighet km/h

    SvaraRadera
  6. Kim: Bara att du ringer. Jag är ledig just nu!

    Och JA det går ganska så fort är man springer 3km på 11-12 min , även om det på filmen ser ut att gå i slowMo! =)

    SvaraRadera