måndag 6 juni 2011

Bilder & Resultat från 4Klövern CooperTest !

Så var då sommarens första CooperTest (3km) avklarat! 10 personer blev vi som krigade ute på banan! Samt dryga 10 pers som hejade på samt gav oss varvtider och filmade!
Vill tacka samtliga personer som dök upp! Grymt kämpat av samtliga, förutom en viss person som hade minst 20 sek tillgodo i kroppen.
Nästa gång det vankas Cooper så hoppas vi på 4Klövern på ännu bättre uppslutning! Samtliga som deltog idag gillade "tillställningen", och har siktet inställt på tajtare tider och än mera fika nästa lopp!
Tapper O.E fick dra 2/3 av loppet, innan bröderna
M&M visade vart skåpet skulle stå

Först över linjen denna gång Mårten Jonsson!
Frågan är dock: Tog han ut sig till MAX ?
Alla som deltog idag ville gärna att tiderna skulle skrivas ut på bloggen. Därför gör jag det, (jag skev tidigare idag att tiderna inte är det viktigaste, utan umgänge & ha skoj!) Detta är fortfarande prio 1.

Mårten Jonsson: 10.50
Mattias Jonsson: 10.56
Ola Enberg: 10.58
Daniel Lind: 11.30
Jocke Holmen: 11.52
Jens Hallberg: 12.25
Peter Nyberg: 13.34
Robert Bergvall: DNF
Gustav Magnusson: DNF
Micke Jonsson: DNS

Tomas Åström: Foto, Film, sträckning i baksida lår, Lugi lookALike
S-E Pajala: Tidtagare, samt peppare!
Gustav Andersson: Funktionär
David Hedlund: Publik, tidtagare
Tomas Hedlund: Publik
Magdalena Pajala: Foto
Hannah Eriksson: Foto & Fika!

En kortare film kommer att komma upp under veckan!

7 kommentarer:

  1. Konstigt att Ola drog 2/3 när jag drog minst halva loppet! Eller är jag helt ute och cyklar med den analysen?;)

    SvaraRadera
  2. Drog inte x:et ganska mycket?

    SvaraRadera
  3. Sorry "X:et" Jag har kollat Matchvideon nu:
    Hålle drog 100 meter
    Du drog 1350 meter
    Jag drog 1426 meter
    Mårten spurtade resten!

    Fel räknat av av mig! Nästa gång får du eller Janne räkna på det =)

    SvaraRadera
  4. Med risk för att verka extremt dryg så ifrågasätter jag dessa uträkningar. Har själv lejt in Johan från öjebyn för att räkna på det hela och Han fick det till:
    Hålle: 100 m
    Jag: 1600 m
    Ola: 1000 m
    Mårten: Sista 300 m

    Du har ju videon ola så du vet ju säkert vad som är rätt och vad som är fel.

    Ska se till att dra hela nästa cooper så jag slipper dryga mig på bloggen såhär. Inge snack om saken då;)

    SvaraRadera
  5. Vaktmästare på LF7 juni 2011 kl. 19:29

    1600 meter! Vilket skämt! Högst 1200 meter hur trött var du egentligen Extreme?

    SvaraRadera
  6. Erkänner att jag räknat fel! Hade visst för hög tilltro till mig själv denna gång. Gick nog tyngre än jag trodde att det gick och med att mina minnen är så vaga. End of disscusion!

    SvaraRadera
  7. Jag och Lugi kittade filmen alldeles nyss! Enligt Lugi är 50-50 mellan du & Jag ang. dragandet! DEt vi kom överens om var också att Mårten varnas för fegspel! Detta baserar vi på han potential som bara utnyttjades till 90%

    Vi (jag & Lugi) kan förstå att du vill vara den som drog mest, då är det ju någonting du ligger 1:a på! Eftersom att Mårten van 1:a platsen på löpet, och Gurra kom 1:a på mest fika !

    SvaraRadera