lördag 22 oktober 2011

Vägen mot +100kg IN PROGRESS! (FILM)

Träningen flyter på riktigt bra just nu. Denna vecka har jag tränat 8 dagar rakt av vilket jag sällan brukar göra. Framförallt när det gäller träning med vikter så brukar jag oftast träna 2 lr 3 dagar följt av 1 dag vila.
Men eftersom att den rätta känslan & ett grymt sug innfinner sig just nu så är det svårt att låta bli att träna.

Kastar in 2 kortare filmer från veckans träning!





Kör hårt alla där ute !

(Eller Som Tomas Åström skulle ha sagt: Ha en trevlig Lördag)

7 kommentarer:

  1. de är riktigt kul att se er träna

    SvaraRadera
  2. Hur ser utvecklingen ut på vågen och styrkan?

    SvaraRadera
  3. Galna vikter i stång roden och i hackliften.

    Jag kan dock säga att jag inte gillar direkt utförandet i hackliften du går ner bra djup men för lite upp och får nog så kort rörelse och väldigt gungig.

    Sänkt lite i vikt och kan sätta händerna högst upp på och hjälpa till lite extra för att komma upp bra mycket mer och få en lugnare och kontrollerad rörelse från botten läget till toppen.

    SvaraRadera
  4. @Stubben

    Kul att höra Gurra! =)

    @Anonym

    Utvecklingen går framåt både styrkemässigt & Viktmässigt!

    @ Kim B

    Tack Kim! Vad gäller stångrodden & vadpressarna så måste du förstå att detta är topset på samtliga övningar därmed kan utförandet ej hållas till 100%

    Älskar ditt kritiska öga till mig, det får mig att vilja bli bättre =)

    SvaraRadera
  5. Jag älskar att du kör på samma vikter som proffsbyggarna! Sen var ju stående vadpressar inte världens roligaste övning att se en film på = )

    mvh din vän Chrille

    SvaraRadera
  6. Jaja okey då kan det vara förståeligt att det slarvas men just i hackliften tycker jag alla kör galet och gungar mycket och med liten rörelse.

    Har inte sett nån köra som jag måste väll vara Kim GLAS special edition på övningen haha :D
    Nästa gång jag ser dig på gymet kan jag visa hur jag kör.

    Ang stång roden vist går det att köra bättre teknik men för att vara toppsettet på dom vikterna så då får man fuska och även ha gott samvete.

    Ang att köra nått pass till veckan får vi flytta fram då jag åkte på vara hundvakt i Arvidsjaur far tisdag och är hemma först på söndag igen.

    SvaraRadera
  7. @ Chrille
    Tack Tack mannen!

    @Kim B
    Ska bli intressant att få se en Kim GLAS special edition=)

    SvaraRadera