lördag 26 mars 2011

Veckans ALTERNATIVA LÄSARE !


Är i skrivande stund tvungen att lägga i 2st alternativa veckans läsare påvåran blogg. Eftersom att våran blogg ökar med läsare för var dag som går så kan det i framtiden bli en utökning på veckans läsare från 1/veckan till 2/vecka. Gör här och nu ett litet testprojekt genom att slänga in denna veckans läsare nr.2

Som bekant så är vi 4st personer som driver & skriver på denna blogg den ene gör litegrann (Jag själv) den andre gör mest (T.Åström). Sen har vi 2st medlemmar till som inte alls lyckas kräma ur någon som helst energi till att skriva några rader på bloggen. Dessa personer är som bekant Mattias "X:et"Jonsson samt David "Davvan" Hedlund.

Varför då denna TORKA?

Utvärdering "X:et":
Matte är en människa som har en stor talang för att underhålla. IRL är Matte en fröjd för ögat med sina imitationer samt härliga "boy band" covers med guran vid sin sida.(och Gurkan också Btw...) Den fråga som jag ställer mig: Klarar "X:et" att överföra denna enorma karisma och energi i TEXT? Hittils har det visat sig vara en svår nöt att knäcka för Mattias. Detta i Combo med en DUNDER strikt tävlingsdiet samt 7-4 jobb i Luleå lämnar inte
många timmars till över för härliga blogginlägg! MEN som jag sagt tidigare ALLTING I LIVET HANDLAR OM PRIORITERINGAR!

Utvärdering Davvan: Optikerbiträdet och skidåkaren Davvan Hedlund är nog den person i 4Klövern som haft största gruset i maskineriet när det gäller att spotta fram rader på bloggen. Detta kan tyckas väldigt märkligt eftersom att David är en hyllad skribent på PT (Pite-tidningen) där han var 3:e vecka har en sida som kallas MELLAN MJÖLKSYRA OCH MODE. Eftersom att vi sriver på denna blogg tillsammans så vet jag hur mycket David har kämpat med att få till några inlägg MEN tyvärr så fastnar de flesta inläggen i UTKAST-FLIKEN. Upp emot
20 utkast räknade jag till senast igår! Nåväl trågigt men sant! Bara att hoppas på David höjer sig några snäpp och ger oss/er 4Klövern läsare lite mera här i framtiden för talangen finns där ABSOLUT!

8 kommentarer:

  1. Förmodligen det bästa inlägget någonsin! Humor på hög nivå! Hoppas X:et och Davvan ser kärleken som ligger bakom.. det handlar ju bara om att vi alla vill ta del av deras visdomsord! Heja alla i klövern!

    SvaraRadera
  2. Ifall detta är sanningen så tycker jag att bloggen ska döpas om till 2Klövern. Tragiskt tråkig inställning mot sina kompisar.

    SvaraRadera
  3. Man får tacka för den fina utnämningen till veckans läsare men tycker inte att jag förkänar den;) Med en stentuff vardag men uppstigning 05.20, bilresa till lule, 8 timmars lyftande av armeringsjärn, hemfärd, matlagning och träning och alldeles för lite sömn hinner jag knappt vara ine på våran fantastiska blogg. Så förkänar kanske inte titeln veckans läsare! Ska dock bära den med stolthet.
    Ska verkligen försöka hitta fler luckar i min fyllda vardag för att printa ner inlägg.

    Från och med idag utlovar jag minst ett inlägg i veckan!

    SvaraRadera
  4. fläsk och potatis26 mars 2011 kl. 18:17

    kännern ni han som vet hur man överdriver????

    SvaraRadera
  5. Vem är killen till vänster på bilden? Förstår att han ska likna Mattias riktigt bra Look a like=)

    SvaraRadera
  6. Kakigreen Mesh-pants med vit Hoodie28 mars 2011 kl. 01:30

    Klart att det är X:et på bilden! Typ Step In:s hårdaste kille. Även den störste stekaren på det stället!

    SvaraRadera
  7. Går inte att sticka under stolen med att X:et Jonssons existens ger oss många "förståsigpå:are" på bloggen! Kul kul...

    KRISTER! : Jag Kan med 100% säkerhet garantera att killen i linne på bilden är Matte!

    SvaraRadera
  8. BTW. Matte så var din kommentar om detta inlägg lika lång som minst 2st blogginlägg! Så tiden finns ju där uppenbart =)

    SvaraRadera