torsdag 31 mars 2011

Dagens CrossFit pass!

Tänkte bidra med CrossFit passet jag körde idag.

Uppvärmning

Frivändningar 5*5 på 70% av 1 RM (I dagsläget ligger mitt RM på 85kg, då innebär det att jag körde på 60kg idag)


CrossFit delen

50 Chins
50 Thrusters (32,5kg)
50 Dips

(Varje gång du måste vila från övningen så gör du 20 Double Unders. Så fortsätter du tills du har klarat av 50 på varje övning)

Tid: 22:35

Bonus

TUNGA ARMAR: 1 Biceps övn. & 1 Triceps övn.

Utvärdering

Jag var alldeles för dålig på Double Unders, det var här tiden försvann för mig. Även Chinsen var tuffa då jag inte lärt mig kipping pullups ännu. Menmen, extremt kul pass och bra PUMP!

Kör Hårt!

1 kommentar:

  1. Bra pass!

    Jobbigt med double unders vid avbrutna reps!
    Är inte heller någon kipplare..


    mvh

    SvaraRadera