söndag 20 mars 2011

Uppsväld mage efter magsjukan

Idag så blev det en kroppsmätning hos Ola. Jag har hitills gått ner ca: 4kg och mätningen visade de värden jag ungefär hade förväntat mig. Dock har jag dragit på mig oerhört mycket vätska efter Magsjukan. I lördagskväll, då jag i princip hade nollat kolhydrater under hela dagen så var min mage mer uppsväld än under hela min BULK. Förmodligen beror detta på Magsjukan, men skumt var det!

Man har äntligen börjat träna igen efter 4 dagars uppehåll, ett riktig tungt benpass med Ola och Robban! Film kommer upp på det mest troligt imorgon.

Sov gott allihop;)

3 kommentarer:

  1. Att du skulle lagt på dig en massa vätska p.g.a. magsjuka är inte bara skumt utan väldigt, väldigt, väldigt osannolikt. Vid gastroenteriter är ju kräkningar och diarré (som båda innebär stora vätskeförluster) typiska symtom, så om du nu inte hällt i dig litervis med vätska eller fått dropp under den tid du var sjuk eller dagarna efter kan jag nog garantera att den ökade vätskeansamlingen inte beror på magsjukan.

    SvaraRadera
  2. Håller med Dr.Jonsson Du inbildar dig saker samt släpper ut buken med flit! du behöver inte göra dig rolig Tomas det är du redan ändå! Du har en av stans topp3 fysiker, förstör inte det ryktet med oseriösa bilder med kroppsbehåring och späck!

    SvaraRadera
  3. tror att den uppsvällda magen kan ha att göra med det skrovmål du köpte under första dan du var frisk!

    SvaraRadera