söndag 13 mars 2011

Dieten fortsätter!







Har nu kommit ca 4 veckor in i min diet och känner att jag nu kan göra lite utvärderingar kring träning och kost.
Har gått ner ca 5 kilo såhär långt och den senaste veckan har det verkligen börjat synas. Har tyvärr känt mig lite halvseg både på gymmet och på jobbet men jag kämpar på och tar ner volymen på träningen litegrann. Har mina teorier kring denna seghet att det kan bero på slarv med sömnen senaste tiden men efter en ordentlig ätardag igår och ordentligt med sömn i helgen hoppas jag kroppen ska svara lite bättre den kommande veckan.

På skadefronten gör tyvärr mitt knä sig påmint rätt ofta nuförtiden men jag försöker bita i så gott det går!

Nu är det bara att fortsätta kämpa på med nyvunnen energi från gårdagen!

Slänger med några bilder på gårdagens frukost ( perfekt sammansättning )!;)



1 kommentar:

  1. På vilket fik kan man beställa dom där tårtorna?

    SvaraRadera