söndag 27 mars 2011

Gästbloggaren Samuel Sandlund ger oss en inblick i filmens värld!

Tjenare, heter Samuel Sandlund även kallad direktören på hyllan. Är en liten gammal bild på mig o kanske inte så rättvis men tanken är att komma tillbaka till den personen med bra kost o tränig o den vägen är påbörjad. Men nu så ska jag inte prata om träning, tanken är att jag ska bli gästbloggare här på 4-klövern om filmer. Ska försöka dela med mina tankar om dom o sen så ska jag även göra en egen topplista om filmer, serier och skådespelare men den kommer inte nu utan senare, är lite nere ikväll efter en tung förlust i sudden mot Skellefteå o nu så står det 2-2 i matcher ser ut att bli en riktig rysare det här, så man har inte så stor inspiration att skriva så det kommer senare i veckan. Men jag kan säga den bästa film som jag har sett i alla fall, det är förmodligen Inception med (Leonardo diCaprio). Tyckte inte riktigt om han då han slog igenom med Titanic men grabben har växt som skådespelare o är förmodligen den bästa idag. Så tills listan kommer ha det bra alla så hörs vi närmare

10 kommentarer:

  1. Längtar med spänning till Topplistan kommer! Är själv ett stort fans av Armagedon!

    SvaraRadera
  2. steffe österlund27 mars 2011 kl. 22:11

    SKELLEFTEÅ VINNER!

    SvaraRadera
  3. Hej Samuel! Jag såg "the tourist" igår och skulle gärna vilja höra din åsikt om den filmen! Själv kände jag knappt igen Johnny Depp och somnade 30 min från slutet så inget toppbetyg från min sida alltså!

    SvaraRadera
  4. Peter Teleborian28 mars 2011 kl. 01:28

    Gillar skarpt Band of brothers boxen! Kul att du är på G med träningen. om jag inte missminner mig så deffade du väl ner dig till styvt 80 pannor för några år sedan!?

    SvaraRadera
  5. Kul Samme att du är på G med både träning och bloggande =) Vi ska givetvis hjälpa dig att lyckas med båda delarna!

    SvaraRadera
  6. Kommer bli trevligt att ta del av dina listor Samuel! Vore också roligt om du skriver hur det går för dig med träning och kost då och då, eftersom mycket här på klövern handlar om just det! Det skulle nog också bli ett bra komplement till klövernmedlemmarna där många tips och råd inte alltid känns så relevanta för oss "vanliga svenssons"!

    SvaraRadera
  7. Gillar star BOurne filmerna + ROunders!
    Peter Teleborian: Band off brothers är kung!!! SJukt serie, nästan som prison break

    SvaraRadera
  8. Väntar med spänning på nästa inlägg...

    SvaraRadera
  9. Sjukt tung förlust ja, men ikväll intar vi förarsätet i matchserien igen!

    Ser precis som alla andra fram emot många sköna filmtips!

    SvaraRadera
  10. Listan kommer i slutet av veckan. har inte hunnit med den än. har varit o kört skoter i 3 dagar.
    Jag har inte sett den filmen än Hanna, men får väl ta mig an den o återkomma.
    Det stämmer väldigt bra Peter, sen så är det en grym serie.
    Rounders är en sjukt bra film måste säga, finns med på listan som kommer senare. Nu så ser det tungt ut för oss Kalle men bara att hoppas att dom kan kräma ut det sista som finns i kropparna o tvåla dit skellefteå tattarna

    SvaraRadera