fredag 18 mars 2011

Igår följdes dieten av ett bakslag!

Igår åkte jag på en släng av denna maginfluensa som har härjat denna vinter. Hela dagen var jag så gott som väck och fick besöka toaletten 8 ggr under 5 timmar. Allt som man fick i sig kom upp direkt så kaloriintaget låg definitivt på minuskontot. Jag fick istället förlita mig på resorben som iaf höll min vätskebalans i skikt. Som tur var fick jag i mig en protteshake innan jag gick och lade mig som jag också fick behålla.

När jag dock vaknade upp i morse så mådde jag prima, så idag har jag ätit det jag varit sugen på och skippat allt som har med diet att göra för att sedan börja om med dieten imorgon. Som tur var så visade vågen enbart 0,5kg viktnedgång imorse. Hur det kan vara så liten viktnedgång har jag dock ingen aning om, Menmen, tur var ju det.

Ha en grym helg!

2 kommentarer:

  1. Tur att det bara blev 8 toalettbesök hade ju lika gärna kunnat bli 12st !

    SvaraRadera
  2. Killen utan muskeltillväxt.20 mars 2011 kl. 14:07

    Om du inte kan få egna muskler. Allt går att simulera! http://www.kingofgames.net/free-games/Douchebag_Workout

    SvaraRadera