söndag 31 oktober 2010

Vardag

Söndag och ledig från jobb. Då ser en dag ut som följer:

08.30
Frukost : Grekisk yoghurt ihopvispat med sojamjölk och 1 ägg samt en riktigt stor klick ekologisk jordnötsmör. Tillbehör på de : Blåbär, Paulins Musli, linfrön, gojibär, pumpafrön, banan, cashewnötter, mandlar och honung + 1 stort glas färskpressad juice

 9.40
Pass 1 : Skidor skate  2 timmar i lugn fart på en isig 350 meters slinga på Vallsberget


12.15
Lunch :  Lax stekt i ÄKTA ekologisk kokosfett, samt spenat och quinoa och fetaost.


14.15
Pass 2: Rullskidor klassiskt Hattudden 2 timmar.


18.30
 Middag : Saltå Kvarns råris med 3 snabbstekta entrecote skivor i chiliolja. Samt en sallad på spenat, fetaost, avokado, rödlök.


Hinner väl med 1 mål till innan natten:)

/ David

6 kommentarer:

  1. Hej David! Jag köpte faktiskt Paulins musli förra veckan, kul att läsa att du också kör på den.. hörde av Ola att du haft vissa synpunkter på min förra musli(som för övrig fick fina betyg i "Topp hälsas" musli-test)!;)

    SvaraRadera
  2. Hello Hannah :) Kul intressant mmmm , vilken har du köpt ? hahaha jag råkade läsa på den och min djupt rotade ( ibland alltför rotade ) åsikt kom fram ;>

    SvaraRadera
  3. Röda lyktan maffian31 oktober 2010 kl. 22:32

    Tragiskt tråkig Söndag! Du verkar inte roa dig så mycket på Challange! Kom ut med oss någon kväll, och koppla bort din "vardag" !

    SvaraRadera
  4. Ryktas om en gigantisk SPAK!

    SvaraRadera
  5. Jag har köpt den med äpple/kanel, får den godkänt?*hoppas hoppas*:)

    SvaraRadera
  6. Hannah......... Den är bäst, helt utan socker :)

    SvaraRadera