lördag 2 oktober 2010

En lista innan Kreta

Då bär det iväg till soligare och varmare breddgrader. Jag lämnar fyrklövern med tung byggning på Step in mot sandstränder fyllt av crossfit inspiration. Här kommer en lista på lite saker jag tänkt på innan jag far iväg:

1. Kommer Mattias ha skaffat glasögon när jag kommer hem?

2. Kan Ola bli missuppfattad som medlem i skinheads istället för fyrklövern nu när han är snaggad?

3. Kommer gurra att vara starkare än mig i mark när jag kommer hem?

4. Klarar davvan en vecka utan att se en risig fysik?

5. Kommer jag vinna hitta formen-tävlingen?

6. Kommer fyrklövern hitta en standin för mig under kommande vecka.

7. Kommer alfahanen hitta några nya patienter?

8. Sist men inte minst, kommer jag att bli brunare än extreme?

Jag hoppas att dessa frågor kommer att besvaras innan jag kommer hem. Nu ska jag chartra ett plan till Kreta med min fitnesstjej. Vi ses om en vecka. Ta hand om plusmenyn.
Peace!

1 kommentar:

  1. Här har du svaren:
    1. nej
    2. nej
    3. ja
    4. nej
    5. ja
    6. finns inga fler räkor i din storlek i pitetrakten så svar: nej
    7. nej, kvoten är fylld för tillfället, krävs mer resurser om fler ska kunnas plockas in
    8. Ja! du är ju redan brunare så du lär ju inte tappa färg och jag pressar solarium i morjärv hela veckan.
    Alldeles för enkla frågor shrimpen, skärpning!

    SvaraRadera