fredag 1 oktober 2010

Tungt besked för 4-klövern!

Måste tyvärr meddela att jag fått förlängt jobb i morjärv t.o.m. den 19 november vilket leder till att jag även i fortsättnigen kommer vara ifrån klövern under stora delar av veckan. Hoppas innerligt att detta inte påverkar klövern allt för negativt, lovar att jag ska vara så extrem jag kan och hinna med så mycket under helgerna.
Men jag måste ändå försöka se det positiva i det hela: Jag får fortsatt hyffsad lön, jag får köra som en galning i WOFen och jag får arbeta med personer som JörnJohnny, dövJonas och min absoluta favorit Hans Silverplats! Inte har han bara ett lustigt efternamn utan han är även en av dom roligaste och flummigaste människor jag mött och det med en ringa ålder av 64 år! Stor kredd till dig hasse, keep up the konstiga skämten// Österlund & Sandlund

4 kommentarer:

  1. det är jobb i alla fall. hade kunnat vara sämre

    SvaraRadera
  2. Men seriöst! du verkar ju inte ha mycket till liv! Skaffa dig en flickvänn runt hörnet, packa på dig lite massa, och skippa din "låg kolhydrat diet"

    SvaraRadera
  3. Sten jag tackar för dina visa ord! ska ta åt mig och försöka bättra mig, jobbar på det;)

    SvaraRadera
  4. Haha Mattias! vi saknar dig på BD bygg, tråkigt att du lämnade oss. Vi har en ny kille nu vid namn Tomas Hedlund, men han är inte i närheten av lika rolig, och extreme som du...

    SvaraRadera