måndag 18 oktober 2010

Sommaravslutning med 4Klövern,samt delar av Plusmenyn!

Vid sommaravslutningen delades ett X antal priser ut för goda samt dåliga prestationer!

1. Sommarens viktigaste medlem i 4Klövern: Mattias Jonsson
2. Sommarens bästa utveckling i gymmet: Gustav Andersson
3. Sommarens mest tolererande person : Hannah Eriksson
4. Sommarens mest lyckade diet : Ola Enberg
5. Sommarens brunaste 4Klöver : Tomas Åström
6. Sommarens hårdast tränande : David Hedlund
7. Sommarens sämsta Eco-driving: Mattias Jonsson
8. Sommarens mest väntade brutna löfte: Larz Sandberg
9. Sommarens Isbrytare : Hendrik Hedkvists volleyboll spel på Stugfest nr.1
10.Sommarens utveckling inom 4klöverns organisiation: Tomas Hedlund

9 kommentarer:

  1. Stefan Österlund18 oktober 2010 kl. 12:35

    Åh jag som hade hoppats på ett pris! =(

    besviken...

    SvaraRadera
  2. Jag vet, jag är sämst! Hoppas ni inte tycker jätte illa om mig. Kidzen tar den mesta av tiden som man är ledig, samt allt annat hemma. :(

    SvaraRadera
  3. Stor familj och Crysler med 7 säten18 oktober 2010 kl. 17:54

    Kan inte förstå hur det skall kunna vara en ursäkt Larz? har själv 5 barn, och nog hinner jag med ett och annat ändå!

    SvaraRadera
  4. Tack Killar, vilken ära att få en utmärkelse! Detta ser jag givetvis som en morot att hålla toleransnivån hög även i fortsättningen! puss på er!

    SvaraRadera
  5. Underground golden meeting. // nya underlägg

    SvaraRadera
  6. Vem är den där stekige killen i backslick? Riktigt HET! är han singel?

    SvaraRadera
  7. stört swoll bloggen ever!

    SvaraRadera
  8. Tackar och bockar för dom fina utmärkelserna! siktar på minst 3 priser på 4klövern vinter awards:)

    SvaraRadera
  9. Anonym: Killen med slicken är --> the knife eller Joakim Olovsson, han är faktiskt faktiskt singel och sugen. Det är bara att hugga in!

    SvaraRadera