tisdag 12 oktober 2010

Magnus "Manglarn" Engström i stor interjuv om livet som "heltidsproffs", långdistansförhållandet med 4Kövern, samt ångesten inför tentorna


Magnus Engström har verkat inom 4Klöverns plusmenyn, sedan klövern tog form "back in the days" 4Klövern har tagit sig tid att ringa up "Manglarn" för lite allmänt snack.
Magnus är känd som en av skidSveriges mest dagsformberoende skidåkare.
4Klövern: Hej Magnus
Magnus : Nää meen heejjj
4Klövern: Hur ser ditt liv ut just idag?
Magnus : Jag har i dagarna känt mig riktigt PIGG! kunnat träna på bra, tyvärr
har jag en känsla av att jag är påväg att bli sjuk =(
4Klövern: Ajdå, inte kul att höra, hoppas det inte påverkar premiären i Buksvågervallarna?
Magnus : Nee det ska nog inte vara någon fara, hoppas jag.
4Klövern: Kommer du köra på din berömda specialkur, när du blir förkyld?
Magnus : hehe njaa, vet inte riktigt om min mage pallar en flaska Kanjang, samt 3 rör
C-vitamin. Men jag har några nya knep på G =) Är så jobbig att behöva springa
på TOOAA hela tiden.
4Klövern: Okej!, de vanliga problemen ja! hmmm... men vad händer annars i Manglarns liv?
Magnus : Jag satsar det mesta på skidåkningen, hinner tyvärr inte med så mycket annat
4Kövern : Okej! Inga damer på G?
Magnus : heeh njaaeeee, eller Näääää, jag har försökt med mina vanliga knep ute i svängen, men tydligen fungerar inte "korkskruvdansen" längre
4Kövern : Ajdå tråkigt att inte få hjälp med att tömma påsen =(
Magnus : haha jaa man kanske skulle kika in i Hasses vallarboda, och plocka ett par sköna tunna Swix handskar, så man inte nöter ut huden i högerhanden.
4Kövern : hahah jaa du har kvar din självironi du Manglarn!
4Klövern: Men för att byta ämne till något än tråkigare. Hur går det med tentorna?
Magnus : Det har faktiskt gått över förväntan, jag har gått ner från 50% till 10% i studietakt. Och det har hjälpt mig nå stora framgångar på tentorna.
4Kövern : Låter som ett mycket klokt beslut, kul att du syr ihop det hela =)
Magnus : Jo förr kunde jag gruva ihjäl mig inför en tenta, nu är det som lugnare på något sätt, jag hatar stress!
4Klövern: Låter som att du växt som person "bubblan" kul kul, är det mcket annat som förändrats? sover du fortfarande naken?
Magnus : haha jaa naken som alltid, fullkomligen älskar att kura ihop mig naken och bara mysa, och ta det Luugntt.
4Klövern: =) jaa du är dig lik, tyvärr så känner jag mig som ett vandrande lik själv efter ett tungt natt skift "livet som skiftare" så jag måste tyvärr vara otrevligoch avsluta våratsamtal.
Magnus : Iiingeen fara, jag ska gå upp och käka en stabil "BYGGAR" frukost, sedan blir det ut på rull i 4 timmar, har laddat Mp3:n med Alcazars nya platta, så jag kommer vara riktigt PIGG idag.
4Klövern:låter kung det mannen, hare gött, så syns vi efter SM i Mars! (för du har ju aldrig tid att hälsa på oss i ditt upptagna liv)
Magnus : Ahhh tack! hälsa alla i Plusmenyn samt 4Klövern, hälsa även till Doris på apoteket (hon som jag alltid handlar av när jag är upp)
4Kövern: hehe det ska jag göra! ha det bäst!

6 kommentarer:

  1. HAHAHAHA!! bästa intervjun någonsin

    SvaraRadera
  2. Vad ska man säga, hehe...Jag kan bara skratta med i denna 100% trovärdiga intervju. Känner mig som en i gänget!
    //Aningen mobbad men ändå älskad

    SvaraRadera
  3. Jadu Manglarn! jag var ju ändå tvungen att cencurera en heldel, av vad du berättade för mig.
    tex. om den där kvällen i Östersund förra året, tätt dansandes med en medelålderskvinna osv... =)

    Keep traning hard, and rest naked in your bed!

    // Eon Arena

    SvaraRadera
  4. Johannes Winblad Won Walter13 oktober 2010 kl. 04:25

    Du behöver nog en stekig klocka för 99:- ifall du ska kunna räkna ut dina chanser på att få "komma till" med DAMERNA.

    Förresten! såg jag dig på EAST, Stureplan i försommras?

    SvaraRadera
  5. East palace konung-Manglarn15 oktober 2010 kl. 17:19

    Hehe, snääällt av dig Ola att du inte tog med allt i intervjun.
    Johannes, tjenare!jag har ju köpt en klocka som jag använt, ska se...en gång. Det för mig direkt till Rosenströms dänga." En gång är ingen gång två är lika med noll" Jajemen, det kan nog vart mig då såg, vem annars liksom sitter på East med 21 damer 15 helrör och inga kalsonger( you now the italian style) egen chaffis och farsans kreditkort som ett ess i rockärmen!?

    SvaraRadera