onsdag 23 februari 2011

En dag i mitt liv...

07:45 stiger upp ur sängen efter 116st snozzningaaarrr...

08:00 Mål 1 Frukost bestående av 200g kyckling samt grönsaker
08:30 Stor kopp kaffe med en matsked jordnötssmör i
Läser genom lite mail, kollar facebook som alla andra "vanliga" människor.

09:45 Beger mig mot Step In för ett Benpass.
10:00 Dagens muskelgrupper: Ben Vader jIppiii verkligen inte opti morgonpass under diet samt allmänt låg på energi!
Väl på plats under mitt träningspass blir jag utskälld av en arg pensionär, som väldigt tydligt visar tendenser på att OGILLA mig starkt. Han gormar om att jag slammrar med vikterna och att jag beter mig allmänt illa! Jag fattar totalt 0 och försöker förklara att jag inte accepterar hans ton, tyvärr ger han sig inte och jag kan inte hålla tillbaka min ilska som även blandats med en viss uppgivenhet, detta utmynnar givetvis i att jag säger ett par kantbollsaktiga ord tillbaka! Finns det något jag verkligen ogillar är när folk stör en mitt under brinnande träningspass, sen att störningsmomentet inte är åt det possitivare hållet gör ju det hela än mer blääääää..

11:15 Nåväl passet genomförs trots alla fartgupp och mina ben får sig en ordentlig slakt!

12:30 Mål 2 Lunch 2st hemmagjorda 5% nötfärs hamburgare, lufttorkad skinka, lite vinäger salt peppar, samt grönsaker.

13:30 Stämplar in på Smurfit Kappa för att kliva på ett eftermiddagsskift.

16:00 Mål 3 Mellanmål 3st råa ägg, samt 35g whey-100 blandat i en shaker.

19:30 Mål 4 Middag 250g Lax samt grönsaker, salt, peppar, vinäger.

21:30 Lämnar jobbet---Åker direkt till Direktören på hyllan för att kolla en rulle, ger den 2av5 Jonssonsgårdar i betyg.

23:30 Mål 5 Kvällsmål 200g nötkött, champinjoner, lök, 1 klyfta vitlök smörstekt till en härlig konsistensoch färg!

24:00 Lite tv och datorkikande för att runda av dagen...

01:00 Sova

4 kommentarer:

  1. Fick också skäll en gång för att jag smällde med vikterna i samband med att jag utförde marklyft på jobbets gym. Antagonisten i fråga som troligtvis höll på att få tänder eller något liknande obehagligt av hans lättretlighet att dömma tystnade dock ganska fort då jag kort och koncist upplyste honom om att dett faktiskt är ett gym och inget jävla spa!

    SvaraRadera
  2. Du glömde godnattsamtalet till en väldigt trött och förvirrad älskling!!

    SvaraRadera
  3. Du glömde även natt samtalet vid 3 för att prata träning med den alltid så snabba på att svara kinder ägget. Lycka till me allers! :)

    SvaraRadera
  4. Hahah! jaa alla har vi nog vart med om att träffa personer som inte hör hemma därdom befinner sig =)

    Kinderägget: Kan meddela att det blev Svensk DAM tidning som drog längsta stickan! Jag kommer att modella för dom i 3 nummer.

    SvaraRadera