fredag 7 januari 2011

Veckans läsare Fredrik Enberg !


Fredrik Enberg är veckans läsare på 4Klövern! Fredrik har sedan 2 år tillbaka agerat bollplank i Skellefteå FF:s kasse.
Fredrik som är en stabil, lugn och cool kille har för några månader sedan printat på ett nytt 2:års kontrakt med Skellefteå!

4Klövern ringde upp Skellefteås 4Klöver ambassadör för en liten prat stund.

4Klövern: Hej Fredrik! Hur känns det att vara veckans läsare?
Fredrik : Känns riktigt bra!, Har nyss landat i Ske. efter en underbar jul med familjen.
4Klövern: Låter riktigt kul! Ryktas om trassel med julklappshandeln, er syskon emellan! ?
Fredrik : Jo blev lite problem där! Jag och brorsan (Niklas Enberg) hade ingen vidare glöd att springa på stan, så vår "allt i allo" syster (Linda Enberg) fick dra ett riktigt tungt lass där =)
Tyvärr drog hon på sig en efterhängsen skavsårsskada som inte har velat ge med sig.
4Klövern: Okej!, kul att ha en syster som alltid ställer upp för en!
4Klövern: Hur känns det inför kommande ses. då?
Fredrik : Jo men det känns bra! Jag tränar på, och försöker stärka fysiken!
4Klövern: Det psykiska då?
Fredrik : Den spykiska biten får jag av alla tomtar ute i pokervärlden! Jag har sedan många år tillbaka tränat mitt psyke till en nivå jag inte trodde fanns! =)
4Klövern : Haha okej understand....

Vi inom 4Klövern önskar Fredde lycka till inför kommande säsong!

3 kommentarer:

  1. Tack Matte :)

    Som ni märker så finns det läsare även i skellefteå :)

    PS. Längtar till sommarpartyt redan ;)

    SvaraRadera
  2. Kul med en kusin som "bär upp" veckans läsare så pass STRIKT och STABILT ! =)

    SvaraRadera