fredag 24 december 2010

Veckans läsare Postspööökeet !

( Detta är polisens FANTOMbild på postspöket som Tomas beskrev)

VeckANS läsare är ingen mindre än postspöket! DennA mystiska vålnad har förbryllat våran "balansbulkoman" Tomas "Tompee3" "peace" Åström i dryga 2 ÅR.
Tomas Åström som inte har många utgifter såldeles inte många räkningar heller, har sedan 3år tillbaka misshandlats med tonvis med post i sitt brevinkast!

För cirka 2 år sedan hörde Tompee knackningaR PÅ SIN YTTERDÖRR, med sävliga steg gröten skvalpandes i munnen, lätt skelögd vandrade Tomas mot dörren. När dörren öppnades sprang ett spöke in och kastade post i hela lägenheten!!!

Detta är fortfarande ett mysterium, eftersom att spöket aldrig gav sig tillkänna! Den enda vittnet vid tillfället var Tomas själv samt hans girlfreind Hanna. Polisens förundersökning lades ner, eftersom att posten var stämplad i utlandet!!!

Finns det någon där ute som sett eller hört något om detta, vänligen skriv en kommentar under inlägget!

11 kommentarer:

  1. Välhängd vildhäst24 december 2010 kl. 21:31

    Kanske lite av ödets ironi! Tråkigt dock att polisen tar så lätt på detta fall =(

    SvaraRadera
  2. Haha!! Det var ju ett tag sen nu postspöket besökte mig. Men jag undrar än idag vem tusan det var;)

    SvaraRadera
  3. Oskyldigt anklagad24 december 2010 kl. 22:31

    Inte detta nu igen. Det var inte jag.

    SvaraRadera
  4. Undercover i obalans med sned fotled, efter alla sparkar i väggen24 december 2010 kl. 23:29

    kan garantera att jag vet vem det var!!!

    SvaraRadera
  5. Kille med vision, att springa på vatten25 december 2010 kl. 17:23

    Rätt så säker på att det var någon person som du gjort upprörd under ett bodypump pass! Någon person som eftersträvar din typ av fysik, men inte klara av att leva i balans!

    SvaraRadera
  6. Dom var faktiskt 2 st! Jag vet att jocke h deff var en av dem!

    SvaraRadera
  7. Haha du tror det Hanna! Jag är inte så säker jag! Tänk på att JJ Jonsson med familj bodde just ovanför Tomme, lägg även till i ekvationen att deras son Matte hatar post och har en skylt på sin något underdimensionerade postlåda där det står INGEN REKLAM TACK! Jag misstänker att han lärt sig att hata reklam i tidig ålder...

    SvaraRadera
  8. Man måste ge en enorm eloge till killarna som gjort det här! Enorm prestation att kunna vara så anonyma! Tyvärr kan jag säga att det inte var jag eftersom jag var på endurance när detta hände! Antar att Mårten varit misstänkt men kan meddela att han var i Uppsala med Öhrat vid den angivna punkten! Hoppas att gärningsmännen kommer fram snart!

    SvaraRadera
  9. Jag är grymt less på alla anklagelser mot mig. Speciellt när det gäller detta hyss. Jag är en busig man som skulle kunna jämföras med en 5-åring men är jag verkligen den enda som skulle kunna utföra detta. Att jag gång på gång blir anklagad för detta fastän alla anklagelser saknar bevis. Finns inget annat än teorier som säger att det var jag. Men tydligen var jag ju inte själv, vem var det mer? Är jag den enda som har kreativiteten och kuraget att göra detta? Jag är nog den enda som inte skrattar längre av detta hyss pga all den terror som det gett mig. Sedan vill jag även påminna om att jag var på badhuset i öjebyn när detta hyss genomfördes. Jag är ledsen att jag ska göra er besvikna men mitt alibi ligger hos min syster som satt i kassan och släppte in mig gratis.

    SvaraRadera
  10. Kille med tillgång till Åviken våffeljärn28 december 2010 kl. 00:32

    Jag gissar på någon gammal kompis till David! inga namn nämda, men han är 87:a bor kvar i piteå, och har prövat på GI metoden!

    SvaraRadera