torsdag 23 december 2010

Restaurang och nattclub Storgatan 93A i konkurs!

Jag Mattias Jonsson ägare och chefskock på Storgatan 93A måste tyvärr meddela det tunga beskedet att jag tvingas försätta min krogverksamhet i konkurs. Beslutet togs sent inatt efter noga övervägande känner jag att efter en tung höst med dåliga intäckter och i sin tur dåliga inkomster för min del att det inte går längre. Efter en godkänd sommar när ekonomin gått bra i samband med min sommarresturang och club STUGAN, har hösten tillställningar inte alls ge de positiva tillskottet som behövds och efter gårdagens tillställning "Lilla julafton" så rann bägaren helt enkelt över efter ett kraftigt underskott på ca 40%.
Vill tacka alla besökande undder de 9 månader 93A varit vid liv, många trevliga tillställningar har det varit och jag hoopas att någon annan inom klövern tar sitt ansvar och öppnar ett nytt ställe lr om jag när jag känner att ekonomin och glädjen finns där slår upp portarna på 93A igen:)

Peace and Enjoy!!

//Extreme

7 kommentarer:

  1. Tråkigt att höra. jag skulle ha hjälpt mer med disken igår

    SvaraRadera
  2. Mycket tråkigt:( inte disken det hänger på, handlar om att cash ut inte får överskridan cash in och så har sällan varit fallet tyvärr

    SvaraRadera
  3. Bulkande balans:oman med gles ekonomi23 december 2010 kl. 14:31

    Funkar inte att ta betalt för mat som är "mickrad" Vissa har faktiskt lite krav på vad dom stoppar isig.

    SvaraRadera
  4. tycker att det är extremt viktigt att man gör rätt för sig, tråkigt att en så snäll människa blir utnyttjad

    SvaraRadera
  5. kåt kille med alldeles för höga krav från norrland23 december 2010 kl. 19:23

    trubbigt läge 87:an kommer till att sakna alla härliga tillstälningar=/

    SvaraRadera
  6. Som man bäddar får man ligga! inga konstigheter med det!

    SvaraRadera
  7. vissa får aldrig ligga...

    SvaraRadera