lördag 4 december 2010

David Jonssons bodypump licens

Idag har jag filmat David Jonsson Licens video för BodyPump. Jag har hjälpt David i 2 månaders tid med instruktörsbiten, men nu är han så grym så han klarar av att stå på egna ben och köra själv. Passet gick grymt bra och jag är riktigt imponerad över Davids utveckling! Licensen bör vara fixad med denna video, så jag vågar säga grattis!

Själv har jag köttat på uppe i gymmet idag. Grymt pass med två PERS:

1 rep på 180kg i mark
6 rep på enarms hammerrodd 100kg

Det börjar ta sig;)

4 kommentarer:

  1. Skellefteå Kraft arena4 december 2010 kl. 18:34

    Kul att höra , men när kommer du att återgå till träning som svider mer än 10 sek ? ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag kommer att återgå när du kan börja springa med mig i sommar ;) det är det som jag väntar på.

    SvaraRadera
  3. Känns tryggt :)längtar som fn

    SvaraRadera
  4. Jag är djupt oroad över Tooomass så Kalladeee BULK! Daaviid Du måste hjälpa Toomass!!!

    SvaraRadera