fredag 31 december 2010

Mål med träning inför 2011!

Tänkte att alla i 4-klövern, plusmenyer, dressingar och andra läsare kan printa ner lite om sina mål med tränigen för det kommande året!

Själv siktar jag på att ta 130 i bänken, 230 i mark, på benfront är det lite svårare att sia eftersom knäna inte fixar med böj. Kommer dock köra stenhårt på benen för att öka så mycket som möjligt i både styrka och massa. Det viktigaste målet kanske ändå är att jag ska hålla mig skadefri:)

Den inom fyrklövern med det kanske mest spännande målet iaf i mina ögon är ju vår egen bulkoman Tomas Åström som iaf jag och många andra hoppas ska upp och tävla i AF på decembercupen 2011. Ska bli kula att följa, potentialen finns där nu måste han bara ta tag i det!

Gott nytt år!

önskar

Extreme

5 kommentarer:

  1. Högt uppsatta mål!
    Gäller att ligga högt på allt ifall 230kg i marken ska åka upp! =)
    // Undercover has it under control

    SvaraRadera
  2. Påstår du att jag är för klen eller?;) Ge oss din mål Ola, några borde du väl ha!

    SvaraRadera
  3. Men hallå! Dröm vidare...

    SvaraRadera
  4. Nej jag påstår inte att du är klen! =)
    Jag ska sammanfatta mina mål i ett inlägg senare. Jag tror på dig XTREME!
    //Med remmar och blyväst är ingenting omöljigt

    SvaraRadera
  5. Jag ska ta en funderare och ett snack med min agent och se vad jag kan lägga upp för mål. Detta sammanfattas i ett inlägg sen;)

    SvaraRadera