tisdag 16 november 2010

Vilsen 4Klövermedlem på "prao"/Dagis i Umeå!

De 3 senaste dagarna, samt 3 nästkommande dagarna, har jag spendeat i Umeå hos min kära flickvän "extradressingen" Hannah.
Eftersom att Hannah har mycket i skolan just nu, har hon lämnat in mig på dagis de dagar jag redan jobbat undan diskning, dammsugning, samt alla andra hushållssysslor.
Det daghem Hannah valt till mig gillar jag starkt=) Det är nämligen Umeå Idrottsmedicin, som ligger dörr i dörr till träningsmetropolen IKSU. Jag har vart sysselsatt alla timmar jag spenderat på stället, både som springpojke, assistent, samt försökskanin.
Hannah har en stor förståelse för min träning, och livsstil, men tappar fort tålamodet när jag pratar i telefon 20 min med 6 olika kompisar/kväll om just träning och kost!. Därför kan det bli aktuellt med "prao" på telefonförsäljning nästkommande dagar.

Jag har även hunnit med lite träning, men den har gått sämre=( Känner mig sliten och allmänt ur form, men jag ska ändra på lite småsaker i kost och träning, i hopp om bättre tider!

Måste även passa på att hylla Tomas Åström, som trots en stentuff 2årig utbildning i Luleå hinner med massage på kompisar, matlagningsvideobloggande, samt hårda spinning och pump pass! (Ej att förglömma TUNGA ARMAR)

David Har hittat hem till mörkret. och vardagen. 1 vecka i Buksvågervallarna gjorde nog gott för våran träningsnarkoman. Kul för David att Tomas Å fanns hemma för att hjälpa till, sämre av mig och Matte som lämnat staden, för mera exotiska platser.

Matte "Extreme" J Kommer mest troligt att bli kvar i Morjärv året ut! Tufft beslut för våran mest intensiva medlem. Den stundande GVT splitten kommer mest troligt att läggas på is några veckor, för att sedan dammas av efter nyår, då högreps blir en del av Mattias vardag igen.

// ca 240 dagar kvar till stugfest nr.1 2011

6 kommentarer:

  1. Haha, får inte glömma tunga armar;)

    SvaraRadera
  2. Kul att Matte trivs i Morajärv! Såg på Hemnet.se att det fanns många billiga hus där inatt. :-P

    SvaraRadera
  3. haha! Jo han stortrivs tydligen där! Han tycker att det är en lagom stor stad, samt älskar den tidiga vintern som dom kan stoltsera med!
    Jag tror även att han träffat en kvinna i trakten som rullar riktigt hårda paltar, samt ger han dropp med hemmagjord vinbärssaft efter hans EXTREMA 12 timmars skift!

    SvaraRadera
  4. Tror nästan det börjar bli lika ofta som "blöder ur benen"....

    SvaraRadera
  5. Breviksberget sopstation19 november 2010 kl. 10:09

    Ser ju verklgen ut som en slapp tillvaro! Nåväl den där Ola lär nog inse meningen mned livet när han skaffar 2 barn, enplanshus, pelletspanna, samt 2st 9.3:or Aero silver metalic.

    SvaraRadera