lördag 20 november 2010

En liten film från dagens träningspass!

En liten film från dagens träningspass. Kanske inte i samma klass uthållighetsmässigt som Davvans eller Magdas video, men iafa. lite tyngre, samt mindre tyg på kroppen =)
Hade som mål att bryta nya barriärer på militärpress utmaningen, men tyvärr så blev det bara 1set pga. mina ömmande tricepsfästen! tråkigt som f*n, jag som hade tänkt åka skidor med Davvan och Manglarn till veckan =(. Får jobba mycket med benen istället!

OBS! lite strul med ljudspåren på videon, 360P är orginalet iafa.

6 kommentarer:

  1. Vilket magiskt tryck Nanosekund! Men jag tycker du stöter så mkt med benen från axelpressen!...// surt ägg

    SvaraRadera
  2. Bra köttning!

    SvaraRadera
  3. Matte ser ut att ha ökat rätt bra i hantelcurlsen måste jag säga! Ola ser köttig ut som vanligt:) skulle gärna vilja se en gymfilm med Jonas Hedlund Karlsson, har hört att han börjat kötta på riktigt bra

    SvaraRadera
  4. Anonym nr1: Just stöt med benen är min special gren! Funderar på en seriös satsning mot OS i stöt 2018

    Anonym nr2: Antar att du menar Tomas Hedlund! Jaa han har börjat kötta påganska så bra, han har gått över från 3-splitt till 4-splitt samt börjat köra betydligt tyngre på basövningarna! (Han växer i klass med Mårtens buggar)

    SvaraRadera
  5. Riktiga Lagerskog triccar altså!

    SvaraRadera
  6. Jag ser att du "gungar" mycket med kroppen när du gör övningarna. Är det nån ny typ av helkroppsträning eller? /Old school forever

    SvaraRadera