fredag 26 november 2010

Bötfälld och Skamsen!

Jag Mattias Jonsson erkänner mig här med skyldig och tar mina böter för mitt brott mot 4klöverns brottsbalk, paragraf 9: Uteblivning av utlovad ringning vid viss tid till annan 4klövermedlem. I detta fall var det Tomas Åström som var brottsoffret, vill här med passa på att be om ursäkt för mitt dåliga beteende och lovar bättring till framtiden.
Tar mina 4 dagsböter x 300kr på största allvar och så fort jag fått ditt kontonummer kommer pengarna att börja rulla in.

Som motivering till dommen i det här fallet lyder från Huvuddommare Ola Enberg:
-Som MVP i 4klövern har du ett stort ansvar att alltid hålla vad du lovet! Ingen hänsyn tas till att du är nyförälskad och höstfräsch!

4 kommentarer:

  1. Ursäkten godtages;) mitt kontonr kommer via sms.

    SvaraRadera
  2. Intresseklubben antecknar...

    SvaraRadera
  3. Dåligt av Matte, får erbjuda några middagsbiffar + efterrätt till herrn tkr jag, betydligt mer tidskrävande bot!

    Ser även att ni sticker hårt överallt som vanligt! // Blött party me små kids!

    SvaraRadera