torsdag 23 september 2010

Hemma igen :D

Äntligen är man tillbaka i Piteå och 4klövern efter fyra tunga förmiddagsskift uppe i Morjärv. Fan vad det sliter att gå upp kl 3 på natten, tur att det bara är skift i 2 veckor till:)
Nu har man en helg med mycke träning och säkert en hel del andra roligheter att vänta, ska bli mycket trevligt.

Alfahannen Ola Enberg ska även asistera mig med min "nya" mobil så jag kan börja ge er lite sköna uppdateringar från det sköna morjärv där jag spenderar mina veckor. Bilder på Jörnjohnny, armeringsjärn och möjligvis en hel del dimma kan utlovas!

Keep it extremee// matte

3 kommentarer:

  1. Tråkigt att du inte kan ta emot MMS! hade det tufft själv när jag bodde i Sarajevo. Inga mobilmaster och bára 56k/bits modem, som kontakt med omvärlden! men jag överlevde ändå! lägg därtill att vi jobbade 3 skift utan lång helger!

    // "kardio"

    SvaraRadera
  2. Kan meddela att alfahannen tagit på sig extra jobb ihelgen och jobbar 36h fre-sönd, addera en kräftskiva och en särbo på besök till det..inte mycket tid kvar till mobil-fix!!:( //Alfahonan

    SvaraRadera
  3. Robban från Umeå23 september 2010 kl. 21:18

    Du har väll fler kompisar än så Mattias! Vad hände med dina gammla Umeåpolare?

    SvaraRadera